Publish date: 2024-05-02

بریتانیا رضوی در 7 ژوئیه 1985 در آکسنارد، کالیفرنیا، ایالات متحده آمریکا به دنیا آمد. حداقل بریتانیا اینطور فکر می کند مادرش نام او را بر سر زبان ها انداخت. بریتانیا در مصاحبه خود با Reality Tea در سال 2009 ادعا کرد که یک مکزیکی است.

مد و ظاهر

بریتانیا بیش از افزودن یک خالکوبی دیگر روی کل بدنش، عاشق بازی با مدل موهایش است. او رنگ موهای طبیعی خود را دارد، اما هیچ کس نمی داند به زودی چه رنگی خواهد بود. همانطور که در عکس هایی که می توان در اینترنت قرار داد، بریتانیا رنگ های موی زیادی را امتحان کرده است، شاید از تغییراتی مانند قرمز، قهوه ای، خاکستری، فوشیا، بنفش، مشکی، سبز پری دریایی و سرمه ای آتشین، پوشیدن قالیچه، کلاه گیس، ترس نداشته باشد. و اکستنشن مو، و حتی با بخشی از سر او تراشیده شده است. در سال 2013، او موهای پسرش را بلوند کرد.

او سعی نکرده است واقعیت ساده تغییرات ظاهری خود را بپوشاند. توضیحات اکانت اینستاگرام او می گوید: "100 درصد طبیعی نیست". مردم مدام می پرسند که آیا او ایمپلنت یا هر گونه جراحی یا تزریقی انجام داده است، و طرفداران از بریتانیا محافظت می کنند و به خاطر او چنین نظراتی را پاسخ می دهند و می گویند که او هرگز انکار نکرد که زیبایی او با کمک متخصصان ساخته شده است، همچنین نتیجه کار جراحان زیبایی یا پلاستیک بوده است. مربیان تناسب اندام و متخصصان تغذیه

بریتانیا گفت که شوهرش فارغ التحصیل کالج با دو مدرک بوده است. با این حال، مطلقاً هیچ اطلاعاتی برای اطمینان از آن وجود ندارد، بنابراین ما فقط به سخنان او اعتقاد داریم. آنها دو پسر دارند؛ همچنین، بریتانیا عکس‌هایش را به اشتراک می‌گذارد، شاید همه بچه‌های دیگر را نشان نمی‌دهد، یا در فرزندی که بزرگ‌تر بود، در ۱۵ سالگی به دنیا آمد. طبق عکس‌های اخیرش، همراه با پسرانش، به نظر می‌رسد بریتانیا از مادر بودن احساس اطمینان می‌کند. اگرچه در آن روز او خود را یک مادر فقیر می‌دانست: «می‌دانم که مادر ایده‌آلی نیستم، زیرا همیشه در اطرافم نیستم.

با این حال، تنها چیزی که شخصا برای من مهم است پسرم است. او هشت ساله است، پس دیگر بچه نیست. او می داند که من برای او می کشم و می میرم. او می داند که او دنیای من است و نظر او تنها نظر شخصی است که من نگران آن هستم. او بهترین دوست من است. این که من هر روز با او صحبت می کنم و او را تا حد مرگ دوست دارم، او در ملاقات خود برای چای واقعیت به اشتراک می گذارد.

بریتانیا که تقریباً تمام قسمت‌های بدنش را با خالکوبی پوشانده است، به برنامه‌ریزی بیشتر و بیشتری ادامه می‌دهد، به نظر نمی‌رسد تشنگی او به این زودی‌ها از بین برود. گلوی من…'. بریتانیا در واقع اولین خالکوبی خود را در سن 11 سالگی انجام داد، مردی که به آن دست یافت به یک هنرمند شگفت انگیز تبدیل شد، بنابراین او اکثر خالکوبی ها را روی بدن خود انجام داده است. او زمانی که بریتانیا ۱۱ ساله بود، خالکوبی را پوشاند.

زندگی شخصی و روابط

بریتانیا در مصاحبه خود با مجله ورزشی MMA اذعان کرد: این تنها چیزی است که من از تنهایی متنفرم. سبک زندگی من هرگز توسط پسرها درک نمی شود، اگرچه من به شدت دوست پسر دوست دارم. به طور منظم، بنابراین با من همیشه در حال حرکت سخت است. او شنیده شد و سرانجام متوجه شد که یک نفر ممکن است او را درک کند و تشویق کند.

خوش شانس مو رضوی به آن مرد بسیار ویژه ای تبدیل شد که بریتنی از هر کاری که از جانب او انجام داده است پست های طولانی قدردانی می کند. او هر شنبه شش ساعت رفت و برگشت رانندگی می کرد تا هفت هفته متوالی مرا ببیند. او می نویسد، وقتی همه کارگرانم را اخراج کردم، او گفت که به سادگی مسئولیت را بر عهده می گیرد و به من کمک می کند و بر همه سازمان هایم نظارت می کند.

جرم

بریتانیا که به دلیل تهدید یک زن دستگیر شد، به جرم خود اعتراف کرد و مدتی را در زندان گذراند. وثیقه او یک چهارم هزار دلار بود، همانطور که او در جلسه خود برای Reality Tea در سال 09 گفت، همچنین زمان ارزشمند است و شما فقط باید یک شخص باشید و از موقعیت ها ناپدید شوید.

او به حمله با اسلحه مرگبار که منجر به آسیب بدنی شد متهم شد، همچنین بریتانیا می‌گوید، از تمام پول نقدی که داشت برای پرداخت وکیلش استفاده کرد و تنها کاری که می‌توانست انجام دهد این بود که صبور باشد و دعا کند. شب من هر روز سه بار نماز می خوانم.

من واقعاً به خدا و چیزها علاقه دارم. من احساس می کنم که فقط آن را ترک خواهم کرد. وقتی مجرم شناخته شد، می‌توانست سال‌ها را در زندان بگذراند، اما در واقع این کار را نکرد. تنها چیزی که او همیشه به آن اهمیت می داد این بود که برای مدت بسیار طولانی از فرزندانش کنار باشد.

در حال حاضر، پدر بریتانیا کاملاً آزاد است و به نظر می رسد که او بدون توجه به آنچه در زندگی آنها اتفاق می افتد او را دوست دارد. بریتانیا با لقب دختر پدرش، تصویری از خود و پدرش منتشر کرد و این جمله را نوشت: «من هیچ‌کس را بالاتر از تو قرار نمی‌دهم». او او را قهرمان می نامد: «او به من آموخت قوی، مستقل و مثبت باشم» - او فالوورهای اینستاگرام خود را به اشتراک می گذارد.

همچنین بخوانید: لئوپولد استانیسلاوس استوکوفسکی: حقایق، ویکی/بیو، خانواده و ارزش خالص

ارزش خالص

در سال 2016 این اعداد توسط بریتانیا از حساب Connect Pal خود ارسال شد. طبق مقاله او، او 4,121 کاربر فعال داشت (و این که در مجموع 5500 مشترک بیشتر درخواست کرد) که 70,057 دلار در ماه پرداخت می کردند. صفحه FB او پیوندی به پستی را به اشتراک گذاشت که در آن ادعا می‌کرد که او ۶ میلیون دلار دارایی خالص دارد.

او در خانواده ای بزرگ شد که کوچکترین آنها همراه با چهار خواهر و برادر بود. او اشاره کرد که عشق برای آنها اهمیت دارد: "من دوست داشتم خواهر و برادرهایم را در کنار هم داشته باشم، این یک نعمت بود. پدرم به ما یاد داد که همیشه مراقب یکدیگر باشیم و این کاری بود که ما انجام دادیم. حمایت و عشق خانواده‌اش باعث شد بریتانیا در دوران کودکی بسیار سخت‌کوش و قوی باشد، زیرا او می‌گوید اولین ماشینش را در ۱۲ سالگی و اولین کارش را در ۱۳ سالگی دریافت کرده است.

آموزش و پرورش و مدرسه

ادعا می شود که بریتانیا در یک مدرسه خصوصی و یک کالج در کالیفرنیا تحصیل کرده است، با این حال، هیچ اطلاعات مناسبی برای رد یا اثبات فارغ التحصیلی او وجود ندارد. اما بریتانیا اصرار دارد که حفظ روی رشد خود ارزشمندتر است.

داستان موفقیت

او همچنین یکی از نویسندگان نشریه ای است که به عنوان «چت با خود میلیونر» شناخته می شود، که قول داده شده است که کتابی DIY برای کمک به هدایت اهداف روزانه و انگیزه موفقیت افراد باشد.

او در مصاحبه‌اش برای Reality Tea در سال 2009 اعتراف می‌کند که آن نمایش‌ها را جدی می‌گرفت و از حذف شدنش بسیار ناامید بود، شاید برخی از آنها را برنده نشد. با این حال، محبوبیت او افزایش یافت و او بر روی جلد مجله مهمی از جمله Savage Tattoo، Tattoo Magazine، MMA Sports Magazine، Revel Ink، Sports Magazine، و Tattoo Energy قرار گرفت. در سال 2012، بریتانیا به یک نقش کوچک در فیلمی به نام «دوستان ناکارآمد» نیاز داشت. ارزیابی تصویر در imdb 5.30 است.

زندگی آنها هر روز با تیراندازی پدرش به زندان تغییر می کرد و همسرش و همچنین مراقبت از یکدیگر و فرزندانش را به حال خود رها می کرد.

کسب و کار

بریتانیا یکی از بنیانگذاران، مالکان مشترک و همچنین طراح یک برند لباس معروف به "187 Avenue" است (بخش 187 (که اغلب در S Lang به سادگی به عنوان 187 اشاره می شود) از قانون مجازات کالیفرنیا جرم قتل را تعریف می کند). چاپ های تحریک آمیز، نقل قول های زندگی مجرم، اسلحه گرم، پرتره های بومیان آمریکایی بر روی لباس (حتی برای کودکان و نوزادان) اکنون در سراسر جهان فروخته می شود.

موفقیت اینستاگرام

از زمانی که او در سال 2017 به InkedMag گفت، این اینستاگرام بود که موفقیت او را به ارمغان آورد: «نمایش‌های واقعی پله من بودند. من کاملاً از طریق اینستاگرام بیشتر از همیشه در تلویزیون توجه دارم... در طول عکس‌های اینستاگرام، احساس می‌کنم متقاعد شده‌ام، احساس شادی می‌کنم.'

می توان گفت بدیهی است که او در اینستاگرام فالوورهای زیادی را جذب کرده است، اگرچه خود بریتانیا متقاعد شده است که این «تصاویر داغ» نیست. «بعد از اینکه برای اولین بار شروع شد، می‌توانم بگویم… در حال آمدن به برنامه است. و همچنین بینندگانی که می‌خواستند مرا ردیابی کنند، خوشایند است. و همیشه با استفاده از عکس‌های کاملاً جدید که فکر می‌کنم مخاطبان من واقعاً دوست دارند، در صف بمانم. بنابراین این ترکیبی از این سه چیز است، و من برای هر روز بسیار سپاسگزارم.

اندازه گیری بدن بریتانی رضوی

گزارش شده است که بریتانیا 5 فوت 2 اینچ (1.58 متر) قد، حدود 123 پوند (56 کیلوگرم) وزن دارد و شماره های کلید او 36D-25-35 است. او موهای بلندی دارد که اغلب رنگ می کند و چشم های فندقی دارد.
بریتانی رضوی به عنوان یک مدل زرق و برق دار، سبک تلویزیونی و شرکت کننده در برنامه های تلویزیونی معروف است. 12,5 میلیون نفر اکانت اینستاگرام او را دنبال می کنند، و همچنین این مقدار در حال افزایش است. او کیست و چرا به این محبوبیت دست یافت؟ ما سعی کرده ایم داستان موفقیت او را کشف کنیم.

همچنین بخوانید: حقایقی در مورد الماس سوفیا: ویکی/بیو، یوتیوب، ارزش خالص و شغل.

من می‌دانم که نمی‌توانم همیشه به ظاهرم وابسته باشم، بنابراین وقتی نمی‌توانم از عکس‌ها پول دربیاورم، وقف نقدینگی دارم. بریتانیا می‌گوید: در این زمان، من دارایی‌های اجاره‌ای‌ام، لباس‌های 187 جدیدم را دارم و همیشه به دنبال شلوغی هستم.

در آن زمان بریتانیا 15 ساله بود که پسر اولش را داشت و دلش برای پدرش تنگ شده بود، درست در زمانی که اعتراف کرد که در آن سن کم برای زندگی بزرگسالی آماده شده بود و می دانست که می تواند آن را تحمل کند.

با این حال، همه چیز برای بریتانیا آسان نبود. "در یک مقطع از زندگی، من بی خانمان بودم. بریتانیا در یکی دیگر از پست های فیس بوک خود گفت، بنابراین من همه آن را زندگی کرده و دیده ام.
بریتانیا همچنین دارای یک سایت بزرگسال BrittanyaTV در پلتفرم StreamX است که دارای اشتراک است. یک فرد می تواند به فیلم ها و عکس های خصوصی بزرگسالان خود دسترسی داشته باشد.

برای به روز رسانی فوری ما را دنبال کنید

ما را دنبال در توییتر، ما را لایک کنید فیس بوک  مشترک شدن در ما کانال یوتیوب 

ncG1vNJzZmiooqSzt63Lrpxnm5%2BifKetjpupoqyklru6rYyrmLOZpp56r7HTZq6oqqSdeqy1w6xknJmimrKzecWapKKkqWKxosDIp55moKWor6K6w2auoqOZYq%2Bqu44%3D